iPhone - rewolucyjny telefon firmy Apple. Nowość: iPhone 6 i iPhone 6 Plus

Reklamy iAd także dla biedniejszych firm

23.02.2011 | Apple, iOS

iAd, reklamy można by rzec, kolejnej generacji, będą dostępne dla szerszego grona klientów.
Firma Apple zdecydowała się na obniżenie o połowę progu minimalnej wartości kampanii reklamowej iAd.

Do tej pory tylko największe firmy mogły sobie pozwolić na luksus, jakim niewątpliwie są reklamy iAd w urządzeniach z systemem iOS na pokładzie. Dotychczasowe minimum wydane przez korporację na kampanię iAd wynosiło okrągły milion dolarów.

Obniżenie tego pułapu do 500 000 dolarów pozwoli także mniej zamożnym firmom wkupić się multimedialnymi reklamami iAd wkupić się w łaski klientów.
Reklamy iAd to jedna z nowości jakie wniosła czwarta generacja oprogramowania iOS (poprzednio iPhone OS).

Przykład reklamy iAd:


< = >